Als er één plek is in Roelofarendsveen om te gekke optredens, dansavonden en cabaret te checken is het Pop- en Cultuurpodium SplotsZ wel. Met een brede smaak in muziek en vermaak is er voor ieder wat wils te beleven in de nachtelijke uurtjes.
50% van BWRKT zit in het bestuur van SplotsZ en zodoende weten wij precies wat er binnen de organisatie speelt en hoe we dit moeten uiten naar het publiek. Vrijwel alles wat onder grafisch ontwerp valt binnen SplotsZ nemen wij onder handen bij BWRKT.
Roel van Haestregt wilde een goede doorstart maken met zijn nieuwe bedrijf en kwam zo bij ons terecht. Hij werkte al een aantal jaar onder de naam Gasoline Concerts, een naam die eigenlijk niet meer relevant was voor zijn huidige werkzaamheden en een huisstijl waarmee hij niet meer tevreden mee was; tijd voor iets nieuws. Roel wil zich volledig richten op het verhuur van backline materiaal (de apparatuur die je backstage en op het podium vind tijdens concerten, voorstellingen, festivals etc.) en daarom vond hij het tijd voor een goede start met een nieuwe naam en volledige nieuwe huisstijl. Nu onder de naam Backline Rental Nederland.
In goede samenwerking met Roel hebben we hard gewerkt en bewerkt en zijn tot een heel fijn resultaat gekomen. Zie de volgende afbeeldingen voor een impressie van ons werk voor Backline Rental Nederland.
Dreadshop; vrijwel de grootste online leverancier in dreadlocks en toebehoren. Je verwacht het niet, maar ze zitten gewoon aan het industrieterrein in het pittoreske Roelofarendsveen. Ze leveren al jaren met succes (eigen) kwaliteitsproducten in dreadlocks aan een groot gedeelte van de wereld.
Renate Meijnders en Mark van de Werf kwamen naar ons toe met de wens hun webshop onder de loep te nemen en deze zo te bewerken dat deze meer bijtijds wordt en vooral gemakkelijk te gebruiken is op de verschillende mobiele platformen. Ook is er gesleuteld aan ideeën om het verkoopproces nog makkelijker te doorlopen en is er gewerkt aan een vernieuwde nieuwsbrief.
Zie hiernaast voor ons resultaat in het herontwerpen van de webshop, maandelijkse headers en de nieuwsbrief.
Het Imperium Theater is een gezellig knus theater aan de Oude Vest in Leiden. Met haar eigen Toneelgroep worden er per jaar 4 fantastische producties neergezet, waar wij het grafische gedeelte van mogen oplossen. Dit zijn voornamelijk de posters en flyers voor de voorstellingen en de corresponderende online banners voor op de website van Imperium en op Facebook.
Het zijn echter niet alleen de mooie plaatjes voor voorstellingen die we verzorgen, maar ook de grafische stijl rondom het Imperium Theater. Zoals de nieuwe stijl van posters die doorgevoerd zijn aan het begin van het vorige seizoen, het ontwerp voor de nieuwe website van het theater en de vernieuwde leden- en donateurpasjes.
Met ondersteuning van de rest van de PR commissie zien we altijd mogelijkheden in nieuwe oplossingen tot het verbeteren van de communicatie rondom het theater en de toneelgroep. Het is een fijne plek om ons creatieve ei kwijt te kunnen op vrijwillige basis.
Na een tijdje succesvol geëxperimenteerd te hebben met de verkoop van zelfgemaakte taarten was Kat Burauen van plan haar zaak serieuzer op te pakken. Na het winnen van een plekje voor een eigen kiosk op de Zuidas in Amsterdam besloot ze haar toenmalige experiment Stukkie Taart om te zetten naar haar huidige bedrijf Stukkie Beter samen met Joris Besse. Samen verbouwden zij hun eigen Stukkie Beter caravan waarin ze nu elke dag heerlijke biologisch verantwoorde hapjes, drankjes en taarten mogen maken en verkopen.
Met hun ambitieuze doel de wereld een stukje te verbeteren met verantwoord voedsel gingen we samen de uitdaging aan hier een logo en huisstijl aan te koppelen. Kat had zelf al aardig wat duidelijke ideeën en zodoende hebben we hier op ingespeeld en uiteindelijk hele mooie dingen kunnen maken en zelfs laten drukken op uitermate biologisch papier.
Sound Adventure is een bedrijf dat zich bezighoudt met alles licht & geluid. Zowel voor verhuur voor allerlei doeleinden, als geluidstechnicus services. Voor Sound Adventure hebben wij het logo opgefrist en de bijbehorende huisstijl vernieuwd.
Back To Basics; een biologisch Italiaans restaurant in het hartje van Haarlem. Het eten is heerlijk, maar van het oude menu-ontwerp was niet echt te smullen, vandaar dat wij gevraagd werden hier een blik op te doen. Het nieuwe menu-ontwerp is uiteindelijk de basis geworden voor hun nieuwe huisstijl en we hopen in de toekomst dit nog verder te kunnen ontwikkelen.
Onze vriend Roel van der Meer is samen met zijn vader gestart met een eigen bedrijf in de meubelmakerij; Design&Meer. Met veel liefde en een eigen visie voor strak meubelontwerp op maat waren ze samen opzoek naar een logo.
Roel had zelf al een idee op papier weten te zetten en van hieruit zijn we vrij snel tot een knappe doch simpele identiteit gekomen.
Julia is een nieuw klusbedrijf met een unieke draai; ze is het alternatief op de klusjesman. Klussen gaat haar helemaal goed af, alleen haar logo wou niet helemaal lukken. Wij hebben een paar voorstellen gedaan en al direct kwamen we op het juiste spoor wat zij bij haar bedrijf vond passen. Zie hier het resulaat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nam cursus. Morbi ut mi. Nullam enim leo, egestas id, condimentum at, laoreet mattis, massa. Sed eleifend nonummy diam. Praesent mauris ante, elementum et, bibendum at, posuere sit amet, nibh. Duis tincidunt lectus quis dui viverra vestibulum.
Suspendisse vulputate aliquam dui. Nulla elementum dui ut augue. Aliquam vehicula mi at mauris. Maecenas placerat, nisl at consequat rhoncus, sem nunc gravida justo, quis eleifend arcu velit quis lacus. Morbi magna magna, tincidunt a, mattis non, imperdiet vitae, tellus. Sed odio est, auctor ac, sollicitudin in, consequat vitae, orci. Fusce id felis. Vivamus sollicitudin metus eget eros.
All images used with permission from Anna Wahlgren.